System bankowości elektronicznej to zaawansowany technologicznie system samodzielnej obsługi bankowej, z którego możesz korzystać o dowolnej porze i w dowolnym miejscu.
Najważniejsze korzyści:
Dając Ci Internet Banking mamy na uwadze bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie możesz wykonać za pomocą własnego komputera. Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Ci Internet Banking w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania.
Korzyści, które oferuje Internet Banking to:
Internet Banking jest usługą dodatkową do rachunku, który posiadasz już w naszym banku. Aby korzystać z możliwości jakie daje konto internetowe nie musisz zakładać dodatkowego rachunku, wystarczy, że udasz się do placówki i zawnioskujesz o usługę.
Udając się do banku deklarujesz do jakiego rachunku chcesz mieć dostęp przez internet. Wygenerujemy dla Ciebie unikalny identyfikator do logowania się w internetowej aplikacji oraz hasło (aktywne tylko podczas pierwszego logowania). Reszta należy już do Ciebie.
Bank w telefonie? Tak, teraz to możliwe! Bankowość mobilna to wygodny i bezpieczny dostęp do strony internetowej banku, dzięki której zawsze jesteś na bieżąco.
Dzięki responsywnej stronie teraz możesz swobodnie korzystać ze strony Banku oraz z bankowości elektronicznej na smartfonie lub tablecie! Dostępu do mobilnej bankowości nie trzeba w żaden sposób dodatkowo aktywować. Wystarczy, że posiadasz Identyfikator Użytkownika oraz hasło dostępu do systemu.
Korzyści:
Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych palcem, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.
Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Interfejs Mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking, dzięki czemu nie ma potrzeby zawierania dodatkowych umów z bankiem a do logowania wykorzystuje się ten sam login i hasło. Autoryzacja operacji opiera się na analogicznych metodach.
Pierwsze kroki w programie
Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażeniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnych (do wielkości i położenia ekranu).
Kolejne kroki:
Aby ułatwić sobie logowanie do usługi, skrót adresowy można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Szyfrowanie całości przesyłanych danych zapewnia gwarancję poufności ich transmisji. Dodatkowo czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania hasła jednorazowego. Dostęp do rachunków chroniony jest hasłem znanym i możliwym do zmiany wyłącznie przez Klienta. System nie przechowuje poufnych danych w pamięci telefonu.
Zalecenia bezpiecznego korzystania z usługi:
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.23 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.07 |
CHF | 4.53 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.