Płać kartą Visa w internecie łatwo i bezpiecznie.
Bez podawania numeru karty, daty ważności i CVV2. Wpisujesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Usługa płatności Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile!
Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w internecie, udostępniony teraz także w aplikacji SGB Mobile. Bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz za każdym razem podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji SGB Mobile.
Dlaczego warto płacić Visa Mobile w internecie?
Jak aktywuję usługę Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile?
Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna
Jak zapłacę Visa Mobile?
Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji, zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB.
Nie mam SGB Mobile – jak mogę aktywować Visa Mobile?
Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB, aby go dodać.
Więcej o Visa Mobile
Gdzie mogę płacić Visa Mobile?
Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które udostępniają taką możliwość. Jest ich coraz więcej! ! Lista wybranych sklepów dostępna jest TUTAJ.
Z jakich kart skorzystam?
Możesz korzystać z kart debetowych Visa dla klientów indywidualnych i firmowych oraz kart kredytowych Visa.
Jaka jest różnica między Visa Mobile a Click to Pay?
Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions na całym świecie. Podczas aktywowania usługi Visa Mobile, jednocześnie tworzysz konto i rejestrujesz kartę Visa w Click to Pay. Usługa płatności Visa Mobile dostępna jest obecnie tylko w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz wyłącznie numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego od Visa, co zrobić?
Kod weryfikacyjny Visa wysyła na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź spam lub w poproś o wysłanie kodu ponownie w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Szczegóły
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.