Pobierz lub otwórz aplikację portfela mobilnego, albo aplikację twojego banku.
Wprowadź swoje dane lub zeskanuj kartę.
Nie zapomnij dodać numeru CVV znajdującego się na odwrocie karty.
Potwierdź dodanie karty poprzez SMS
lub aplikację bankową!
Tokenizacja to dodatkowa warstwa ochrony Twoich płatności kartą Visa w telefonie (oprócz zabezpieczeń samego smartfona oraz wybranego sposobu autoryzacji transakcji takich jak: PIN, skan twarzy czy odcisk palca). Wprowadza ona nowy poziom zabezpieczenia płatności cyfrowych.
Gdy zapisujesz dane swojej karty w portfelu mobilnym, Visa zastępuje je unikalnym ciągiem cyfr – tokenem, który jest generowany losowo, bez żadnego algorytmu czy wzoru matematycznego. Są nim zastępowane wszystkie dane wrażliwe, takie jak: nr konta, nr karty, data ważności karty. Kiedy dokonujesz płatności mobilnej, nie ujawniasz żadnych swoich danych, a sprzedawca zna jedynie identyfikator, czyli token.
W przypadku zgubienia czy kradzieży karty, którą nosisz w portfelu należy niezwłocznie zastrzec numer karty, aby zablokować możliwość dokonywania płatności przez osoby nieuprawnione. W przypadku zgubienia telefonu czy jego kradzieży Twoje pieniądze i dane nadal pozostają bezpieczne. Visa zaś jest w stanie deaktywować sam token, bez konieczności zastrzegania numeru karty płatniczej.
Szczegóły na stronie: https://www.visa.pl/plac-z-visa/polecane-technologie/platnosci-mobilne.html .
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 4.99 |
USD | 4.09 |
CHF | 4.48 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.