Informacjadla klientów Banku Spółdzielczego w Suszu w sprawie godzin pracy...
Przeczytaj więcej...Informacjadla klientów Banku Spółdzielczego w Suszu w sprawie godzin pracy...
Przeczytaj więcej...Dołącz do Igi i Tomka – dodaj swoją kartę Visa...
Przeczytaj więcej...Twoja pomoc ma moc! Mastercard Bezcenne Chwile Pomagam Od 1...
Przeczytaj więcej...Przeznaczenie: kupno, budowa, remont domu lub mieszkania, nabycie działki budowlanej,...
Przeczytaj więcej...Promocyjna lokata terminowa „Lokata w Dobrym Klimacie”sprzedaż w okresie od...
Przeczytaj więcej...Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.