Dla Kogo?
Dla Klientów, którzy ze względu na specyfikę prowadzonej działalności zmuszeni są do odprowadzania gotówki po zakończeniu pracy Banku. Wrzutnia jest jedną z form wpłaty zamkniętej dla osób prywatnych i instytucjonalnych, posiadających rachunek w Banku, po podpisaniu stosownego zobowiązania.
Jakie są korzyści dla Klienta?
Wrzutnia jest dostępna dla klientów całą dobę w Centrali Banku Spółdzielczego w Suszu ul. Piastowska 11.
Więcej informacji: Oddział w Suszu, tel. 55 278 -76-50
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.