E-TOŻSAMOŚĆ
SGB ID – Bezpieczna usługa służąca potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.
Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej można:
Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.
Zobacz, jak założyć Profil Zaufany w Bankach Spółdzielczych SGB:
Korzystaj z SGB ID każdego dnia
SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala Tobie na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:
Proces założenia Profilu Zaufanego podajemy poniżej:
Ważne informacje
Lista wybranych Banków Spółdzielczych SGB, które oferują usługę SGB ID dostępna jest TUTAJ
Szczegóły dotyczące usługi dostępne są w Regulaminie.
Usługa SGB ID realizowana jest we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową oraz Kancelarią Prezesa Rady Ministrów.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.