Bezpieczna bankowość internetowa – poznaj najważniejsze zasady
Dobre rady dla klientów korzystających z bankowości internetowej:
Pamiętaj!
Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się ze swoim Bankiem Spółdzielczym lub zadzwoń pod Infolinię SGB, czynną 24/7:
Bezpieczny komputer i telefon – poznaj najważniejsze zasady
Dobre rady dla klientów korzystających z komputera i telefonu:
Pamiętaj!
Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się ze swoim Bankiem Spółdzielczym lub zadzwoń pod Infolinię SGB, czynną 24/7:
Bezpieczne kontakty przez internet i telefon – dowiedz się więcej
Dobre rady dla klientów bankujących przez internet i telefon:
Pamiętaj!
Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość lub nie działa tak jak powinno, jak najszybciej skontaktuj się ze swoim Bankiem Spółdzielczym lub zadzwoń pod Infolinię SGB, czynną 24/7:
Waluta | Wartość |
---|---|
![]() |
4.15 |
![]() |
4.98 |
![]() |
3.99 |
![]() |
4.4 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 12 lutego br. (noc z wtorku na środę) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpi przerwa w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Pobierz plik: https://www.bssusz.pl/wp-content/uploads/2025/02/GIF_2-Generali-z-mysla-o-podrozy-ob.-od-15.11.2024.mp4?_=1Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.