w ostatnim czasie odnotowuje się zwiększoną liczbę prób wyłudzeń pieniędzy przez cyberoszustów działających telefonicznie. W związku z tym chcemy Państwa uczulić na niebezpieczeństwo i przekazać kilka ważnych informacji, które mogą pomóc w uniknięciu stania się ofiarą przestępców.
Oszustwa telefoniczne mogą przybierać różne formy, ale najczęściej polegają na tym, że osoba podszywająca się pod pracownika banku, policjanta lub innego urzędnika kontaktuje się z Państwem, próbując wyłudzić poufne informacje lub nakłonić do wykonania przelewu. Oto kilka scenariuszy, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
Aby chronić się przed tego typu oszustwami, zalecamy przestrzeganie następujących zasad.
Jeśli podejrzewasz, że mogłeś stać się ofiarą oszustwa telefonicznego.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Dbajmy o nasze wspólne bezpieczeństwo. Państwa czujność i ostrożność są kluczowe w walce z oszustwami.
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.