Szanowni Państwo,
Z dniem 15 grudnia 2023 roku zmienia się Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Najważniejsze zmiany:
SGB Mobile zamiast Portfela SGB
Wycofana z oferty została aplikacja Portfel SGB – wszystkie funkcje, jakie były w Portfelu SGB są dostępne w aplikacji SGB Mobile. Ponadto w SGB Mobile można zrobić dużo więcej – w szczególności zamawiać, aktywować, blokować i zastrzegać karty, zmieniać limity dla kart i Blika, nadać numer PIN czy wygodnie potwierdzać zakupy internetowe usługą 3D Secure. Dodatkowo można wykonywać przelewy zwykłe, natychmiastowe, na telefon Blik, masz też dostęp do historii operacji na karcie oraz rachunku. Szczegółowy zakres oferowanych usług oraz funkcjonalności znajduje się w załączniku nr 2 do Regulaminu korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile. Aktualną wersję regulaminu znajdziesz na stronie www.bssusz.pl.
Co jeszcze nowego w SGB Mobile
Jeśli akceptujesz zmiany:
Nie musisz nic robić – będą one obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:
Kontakt
Adresy, dane kontaktowe i szczegółowa oferta znajduje się w naszych oddziałach oraz na stronie www.bssusz.pl.
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni w godzinach od 8:30 do 16:30.
Pliki do pobrania:
Waluta | Wartość |
---|---|
EUR | 4.21 |
GBP | 5.09 |
USD | 4.05 |
CHF | 4.51 |
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Wyrażone zgody można edytować poprzez wybór opcji "Zarządzaj preferencjami dotyczącymi plików cookie" w dolnym menu strony.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu obsługi banku w dniu 19 grudnia br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet bankingu obejmujące wszystkie interfejsy:
– interfejs klasyczny (dedykowany na komputery),
– interfejs mobilny (dedykowany na telefony),
– aplikacja mobilna.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja Zgoda na portal internetowy ,,Moje dokumenty SGB’’. Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz ją wyrazić w części Ustawienia → Zgody. Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, zapraszamy do naszego oddziału.
Pamiętaj, by sprawdzić czy podany przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego jest aktualny. Będziesz go potrzebował do logowania, a także to na ten numer otrzymasz powiadomienie o nowych dokumentach na portalu.